Nagisss 20 haftalik hamileler durumunuz nedir nasıl gidiyor . 😊Tetanoz asisi olan var mı? 🙄Bebisinizin hareketlerini direkli düzenli olarak hissediyor musunuz 🤔 👐👐
Cigdem91 Nagisss ben oldum tetanoz acıdı biraz morarık falan şu an hala 1 hafta falan oldu olalı hareketlerimizide belli saatlerde hissediyorum sürekli bi hareket yok ama sırt üstü yatınca kıpırdanıo 😇🤗
Brcesresl Nagisss çok şişmanladım :) onun dışında iyiyiz sürekli hissetmiyorum arada vuruyor daha küçük heralde normal 🙈 sizde nasıl gidiyor ben 20+5 teyim
Ayse1608 Nagisss Bende çok hissetmiyorum ama genelde günde 2-3 kez 🙄 aşıyı hastanede ki ebe 25.haftayı bekle erkene gerek Yok dedi sağlık ocağı da tam hissedince gel dedi beklemedeyim daha 22 de gideyim diyorum🙄
Deletedmom15257 Nagisss ben bugün tetenoz aşımı vurdum inşallah ağrı olmaz bebişim artik çok belirtiyo kendini belirli saatleri yok ama
Semaa3535 Semaa3535 Nagisss vala cok tuhaf gece hareketlerinden uyanabiliyorm bide kac kilo aldiniz bu zamana kadar? Bn 3 kilo aldim😊 normal mi acaba yoksa cok mu kilo aldim
Nagisss Cigdem91 bende oldum canım 5 gün oluyor benim sadecee 2 gün biraz ağrı oldu çok az çok şükür. Bende arar arar hissediyorum ama çok değil. İnsAllah duyarız
Nagisss Brcesresl artık kilo alıyoruz ondan canım 😊 ben tetanoz aşımı 5 gün önce oldum çok şükür sadece çok az ağrıniz oluyor . Ben çok sık hissedemiyorum bazıları yok tekme atıyor falan diyor ama daha çok minik biz daha o durumlara geçemedik 😀
Nagisss Ayse1608 beni normalde ebe 17. Haftalık iken gel demişti ben 20 haftamı bekledim canım. Aşıyı her dönemde olabilirsin bende bebisin hareketlerini bekledim . ALLAH kerimdir 😊
Nagisss Deletedmom15257 herkeste farklı fakat benim Çok az 2 gün ağrım oldu canım abartılacak kadar bir ağrı değilde insAllah seninde olmaz