Sezeryan doğum yapan anneler hastaneden çıktıktan sonra doktora ne zaman gittiniz doktorunuz nasıl kontrol etti ve belli bir süre sonra tekrar kontrole çağırdı mi?
Benim doktorum taburcu olunca iki gün sonra bebeği maueyeneye getirince uğra dedi yanına uğradım. Yapıştırma dikis atılmıştı dikisime baktı iyi durumda dedi. Ultrasonla falan bakmadı ve tekrar kontrole gerek yok dedi normal mi acaba?