MerveDC Meraba anneler öncelikle 2 gün önce dogum yaptım ve anne oldum gerçekten çok farklı bi duygu 💕 öncelikle ben size dogum hikayesi yazmıyacam uzatmadan size gerçegiyle anlatmak istiyorum.. dogum çok acılı ama dayanılmayacak kadar degil evet canınızdan resmen bi can gidiyor çok acı çekiyorsunuz. Özellikle benim dogumumda bel agrım çok fazlaydı bu kişiden kişiye degişiyrmuş bazılarınında kasıkları çok agırıyormuş. Ben sabah 7 de hastaneye gittim 12.30 ta kızım asya dogdu. Dogum anına gelirsek sancılarınız adet sancısı gibi beliniz agırıyor ama tabi onun 4 5 katı fazla ve durmadan devam ediyor sonra afedersinz büyük tuvltnzn geldigini düşünün ve kabız oldugunuzu düşünün ama onu atmak zorundasnz dışrya ve zorlamalsnz.. devmnda bebek çıkınca rahtlyrsnz dikişleri hissetmiyrsnz bile. Ama bana 6 saat snra tekrar uyuştrmadan dikiş attıkları için ikinci dogum gibi oldu ve o çok zordu çnkü kanamam durmamştı. Evet sona gelirsek bence annelerin hakkı asla ödenmez ne olursa olsun annelerimizn hakkı tüknmz azalmz ve bitmez.. bunu dogrnca sizde anlycksnz.. inşallah bi sancıda kurtulursnz vesselam ☺️
Alpereninannesi MerveDC Allah bagislasin.sizede gecmis olsun.6 saat sonra neden tekrar dikis atildi acaba
Bitanesi Allah analı babalı büyütsün artık bende doğurayım ikinci doğumum stresten ölcem hayırlısıyla bi kurtulsaydım sağlıklı bi şekilde alayım yavrumu kucağıma