Homeless20 Bebekmayda 36+6 yız sezeryan olacağım büyük ihtimalle 3-6 mart gbi o yüzden 16-19 gün falan var
BegumIscanTunc Bebekmayda daha koca bir 161 günümüz var 🤭 Rabbim sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ayseege6156 Homeless20 inşallah bu soğuk kanlılığım doğum esnasında da olur 🤪😅 etrafım benden panik bende tık yok 😅 eşimle giricem doğuma sanırım onun verdiği rahatlık var 😍
Homeless20 Ayseege6156 ayy inşallah devam eder bu soğukkanlı halin :) muhakkak onun verdiği güven varfır :)
Ayseege6156 Svcnbydmr ben saten sizler için suni ile yapıcam 😅😅😅 korkmayın diye önden ben yapıyım hepinize yazıcam 😅
Svcnbydmr Ayseege6156 yaz yaz pazartesi peşinden gelicem artık ağlaya ağlaya mi sürüne sürüne mi Allah bilir 😃
Ayseege6156 Svcnbydmr hiç bişey olmaz allahın izniyle korkma bebeğini düşün her sancı canını yaktığında o kokuyu alacağını düşün hepsi geçip gidecek 😍 bu kadar insan analarımız nasıl doğurmuş hepimiz yapabiliriz 👍🏻🌸😅
Svcnbydmr Ayseege6156 valla analarımız suni mi görmüş ebe gelmiş doguruyo bu demiş hepsi doğurmuş 😂 Allah büyük saka bı yana rabbim hepimize kolaylık versin bir avazda inşallah 🥰