KubraMina 37.5 de hafif hafif kanamalarom olurdu nts de sıfır sancı 38.de 2 cm aöıklık vardı 41+0 a kadar öyle hep 2 cmdi doktor fitil ve suni sancı ile doğurttu ben hemen doktora gitmiştim evde tek kslıyodum krndimi riske atmamak için hersryse hemen giderdim ama 3. Gebelikte öyle değil tabi 1 yaşında oğlum var onunla her an her yere gidilmiyor soğukta