Erci Sabah sezeryanim var ve bebegimin hareketini hiç ama hic hissetmiyorum sezeryana girecegim icinde bisey yiyip icemiyorum bugun cok agladim cok uzuldum hic tekmelerini hissetmedim napcam ben
Aycan_akay54 Erci korkma benim de öyle olmuştu hareket etmemişti hiç yeri daraldığı için normal ama için rahat etsin bi acile git istersen
istanbul3434 Erci kac saattir hissetmiyorsun? Sol yan yatip 2 saat kadar takip edip sayman gerekirdi ettin mi?