Selma_brn Aysentass 38+6 haftalığım akıntım yoğundu ama beyaz renkteydi şimfi bebek alta çok baskı yapıyor sık sık tuvalete gidiyorum acsba suyum mu geliyor diye anlamaya çalışıyorum
Aysentass Selma_brn su azda gelebilir çok da yani ara ara da birandada gelebilir ama tuvalet gibi olmaz kendiliğinden gelir tutamazsın
Kardelenn06 Selma_brn su idrar gibi tutulmuyormuş Li sürekli akıyormuş kıvamıda yoğunmuş jelimsi yani ben öyle duydum 😅
Trtopcudlr Suyum gelmesi kesenin nerden delindiğine bağlıdır . Amniyotik kese üstlerden vs delinirse sızıntı alt kısımdan delinirse daha hızlı şekilde gelir . İlk kızımda dopum yapana kadar suyum geldi yaklaşık bir 9 saat kadar
Selma_brn Svcnbydmr Peki nişan dedikleri şey illa kanlı mı gelir benim beyaz akıntım var ve fazla geliyor günde 2 defa fln çamaşırımı değiştiriyorum acaba nişan mı gelen diyorum
Svcnbydmr Selma_brn bende de durum aynı ama Nisan olayını yasamadigim için hiç bilmiyordum bizi nasıl bişey bekliyor
Neslicavusoglu Selma_brn beyaz akıntı gibi değil anlarsınız baya sümüksü bir kıvamı var kanlı yada pembe olması gerekmiyo. Bnm yeşil sarımtırak bir rengi vardı ve avuç içi kadar felandı. Sonrasında 2gün çok minik varla yok arası devam etti yeşil renkte. Beyaz akıntı farklı bişey bndede hep akıntı oluyodu katı bariz ayırt ediliyo.
Svcnbydmr Fadik03 korkunun ecele faydası yok derler sağlıkla kavusalim bebeklerimize ☺️ pazartesi suniyle doğumum olcak artık yazarım bende 😂
Selma_brn Sedaimm Darısı başıma artık 39 haftalık olduk saat 10 da kontrolüm var sol kasıkta ağrıda var bakalım ne diyecek doktor artık doğurmak istiyorum 🙄