Bebiss Kizlar adet sncisi gubi agrim var ve 15 dk bir 1 dk karbimin altindan siddeti artiyo dogum sancisimi
Mavi87 Bebiss sanki yavaştan başlamış gibi tecrubem yok ama nişanında gelmiş yazmışsın. Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallaaaaaahhh
2koftemom Bebiss ağrı belinden baslayıp alt karnından bacaklarına yayılması lazım evet adet ağrısı gibidir ve saate bak sancıngeldiginde gittiginde kaö dakika arayla olıyor 10 dakikanın altına düştüyse açılman olıyordur hastaneyengitmelisin
Bebiss BelisinAnnesi belime degil karnima oluyo ve hafif boyle jelimsi cok acik kahverengi sivi geldi
Trtopcudlr BelisinAnnesi artık bence de zamanı gelmiştir 39 lardasın internetten açıp kolay doğum hareketlerine başla derim dizlerin ve ellerin üstüne eğilip(afedersin ama köpek pozisyonu diyorlar🤫 ) nefes alışverişlerini kontrol et çok faydasını görürsün Hayırlısıyla bir sancıda doğur 🙂
likapaa53 Sancılarını takip et kuzum düzenli ve şiddeti artmaya devam ederse doğum başlamıştır😍 sağlıkla gelsin inşallah bende 39+4 üm bekliyorum🙈
Nese3535 Takip et canım sancılarını hadi bir avazda inşallah doğurursun Rabbim bu yolda kimseyi eğlemesin
Bebiss Trtopcudlr plates topuyla yapiyorum sabahi beklesem bi sikinti olurmu hemen hastaneye gitmek istemiyorum
istanbul3434 Bebiss su gelince beklemeden hastaneye gitmek gerekiyor bana doktorum oyle soyledi en azindan. Suyu azalinca enfeksiyon riski artiyormus gozlem altinda olmanizda fayda var.
iremmbassturk-98 Bebiss hanfendi suyunuz geldiyse kesin gitmelisiniz sabahı beklemek olmaz ki doktorunuzu arayıp bilgilendirin derim
Melek_moms Bebiss canım su gelince gitmelisin bebeğini tehlikeye atma ……! Lütfen git geri dönüşü olmayan şeyler yapma
Bebiss iremmbassturk-98 ya bulundugum sehirde ozel hastene yok devlete gidiyorum doktora ulasamam zaten