Deniziremderya 28+1 iz 20. Haftada serklaj oldum 8 haftadır yatıyorum gebelik tansiyonu şekeri ilacı kullanıyorum düşük ilacı progestan günlük 600 mg içiyorum proluton depot haftada 500 mg iğne oluyorum birde vitaminlerim var bu kadar😅artık 37. Hafta gelsede dikişler alınsa artık doğumun yaklaştığını bilsem diyorum 🤲🏼 sen peki?