Goktug_duha öncelikle moralinizi yüksek tutmaya calisin. Uzuldukce sutunuz azalır. Bestlak sut artirici damla var eczaneden onu alın. Günde 3 kere 20 damla suya damlatip içiyorsunuz. Kesinlikle faydası olur. Bir de saat basi emzirin.sut almasa bile emzirin.bebek ne kadar memede kalırsa sut o kadar artar. Çevrenizde sunu ye sut yapar bunu ye sut yapar diyenler olur aldırmayın cunku düzenli beslendikten sonra bol sıvı, bol komposto ve rahatlık önemli. Ben de ilk doğumunda sizin gibi olmuştum. Uzuldukce sutum daha da azaldı. Çevredekilerin sütun az bebek ac demesi deli ediyordu beni. Mamaya başladım ve cok pişmanım. Siz sakin olun kendinize güvenin. Göğüste sut gebelikteyken birikiyor doğumu bekliyor.sut var sizde su an. Stres akmasını engelliyor. Aciniz,agriniz var bunda cabasi. Cok zor bir süreç ama kolay atlatmak size bağlı. Gogus ucu çıkarıcı silikonlar var eczanede onu alın. Bebegi agrilarinizdan dolayi emziremiyorsaniz yan yatmayı deneyin. Ben ayakta cok daha rahat etmiştim mesela. Ve ya yan yatarak