Merhaba ilk doğumumda süt gelmeme olayını deneyimlenmiş biri olarak ilk doğum yapacak olan anneler okuyun lütfen 👍👍👍
Her hamile kalan annenin bebekle birlikte süt hormonları büyür ve dolar, maalesef süt gelmeme olayını çok yanlış anlattıkları için oğlum 30 saat aç kaldı 40 derece ateşle hastanede geceledik, ellerini ayaklarını morartana kadar damar yolu aradılar ve sonunda aç dediler . Öncelikle korkmayın varsa süt anne yoksa mama verin ilk gün . Göğüs ucum hiç yoktu bana sütün var dediler boş boş emdi yavrum. Arkadaşımın tavsiyesiyle el pompası aldım ilk doğum olduğu için kanallar tıkalı oluyor kızlar korkmayın , ilk 2 gün sürekli pompa yapacaksınız biraz acır ama kanallar açılınca sütünüz kendiliğinden akacak sağdığınız sütü küçük biberonla bebeğinize içirin . Ne zaman ki sağımda süt akışı hızlanırsa bebeğinize memeden içirin . Bebek biberona alıştığı için ilk başta meme almayacak ama biberonu vermeyin ikinci üçüncü denemede memeyi alacak . İlk doğumumda oğlumu tek meme ile 2 yaşına kadar emzirdim . Bir memeyi hep reddetti böyle şeyler olabilir. Kimseyi dinlemeyin ve içinde ne olduğunu bilmediğiniz yurtdışı mamalarını çocuklarınıza vermeyin, inanın ileriki dönemde mamayı bıraktırmak daha zor bağımlılıktan dolayı. Umarım yardımcı olmuşumdur . Hepimizin bebekleri şimdiden sağlıkla gelsin . Hayırlı olsun inşallah.