Ybyy Sabah doğuma giriyorm herkesten dua bekliyorum . Allah herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻🧿
Gamzeee89 Ybyy sonunda meleğine kavuşuyorsun ne güzel sağlıklı Bi şekilde kucağına alırsın inş darısı bizim başımıza ☺️
Sinem_469 Ybyy saglikla bebeğini kucağına al inşallah sakın korkma çok kolay geçecek benim ilki aynı şekilde oldu şu an hiç bı korkum yok doğumla ilgili
Gulbeyazk Ybyy Rabbim kolaylık versin canım bize de dua et kuzum benimki de riskli gün sayıyorum birgün daha karnında kaldığı için senin duan kabul olur bize de dua et
Ybyy Basakgul teşekkürler . Epidural hatta kombine olarak yapılacak katater kalıcak belimde sonrasında ağrıkesici o katater yolu ile düzenli olarak verilecek inşallah🙏🏻
Basakgul Busrahalil44 spinal ve genel vardır onun dışında farklı bir sezeryan yok.epidural ise normal doğumda oluyor.
Sinem_469 Basakgul epidural sezeryan oldum ilk oğlumu bunu da aynı sekildr olmayı planlıyoruz yani parmak ucuna kadar değil kesilen yer uyuşuyor sadece daha çabuk uyuşma geçiyor
Busrahalil44 Basakgul hayır epidural sezeryan olarak sözleşme imzaladım ve ameliyata girdim hatta epidural ve spinal farklı şeyler birisi iç sıvıya yapılıyor birisi dışına spinal sadece bir iğne epidural de serum gibi bir ip kalıyor
My12 Basakgul epidural anestezi hem sezaryen doğumda hem de normal doğumda kullanılıyor spinal sadece sezaryende.
Ybyy Sinem_469 Allah razı olsun benmde 2.doğumum ilkide epidural sezeryandı cok rahat geçti elhamdulillah ama uzun bir ara verdm tüm aşamaları bilmeme rağmen heyecan ,korku , merak hepsi karıştı şuan uyku tutmadı☺️
Sinem_469 Ybyy benim de 2 ama ilk oğlum 25 aylık ikincisi biraz sürpriz oldu bakalım artık Allah yardım etsin hepimize inşallah
Ybyy Gulbeyazk Allah en güzel en sağlıklı şekilde kucagına almayı nasip eder inşallah 🙏🏻 Allah razı olsun
Ybyy Yarendeniz inşallah 🙏🏻Allah sizede kolaylık versin mutluluk ve stresi beraber yaşıyorum sonunda geldi büyük gün elhamdulillah 🙏🏻