Merhaba arkadaşlar bugün şeker testi yaptırdım 50mg lık. Normalde doktorum kilo sorunun yok bi sıkıntı çıkmaz gibi ama yapalım demişti. Sınır 100müş sanırım benim 137 çıktı. Doktor da şaşırdı. Cumartesi günü tekrarlayalım testi bu sefer 100mg ile deneyelim dedi. Yani normalde herkes bişey diyor bu test için. Ben ikinci dozu da alacağım. Bi zararı olur mu. Eğer oda yüksek çıkarsa diyete yönlendirecekmiş sanırım ama ben hamileliğimin başından beri sadece 8 kilo aldım şu an 65im öyle aşırı aman aman kilom da yok. Kafam çok karıştı. Fikri olan var mı☹️