mucizemm_3 29 haftalık hamileyim normalde 32 haftada izne ayrılmam lazım ama 37 haftalık hamileyken rapor almak istiyorum bunun için doktordan çalışabilir raporu almam gerekiyor mu dr randevu mu ona göre alacağım bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Ceydalkc mucizemm_3 mucizemm_3 32. Haftada çalışabilir raporu almak istediğinizi söylersiniz doktorunuza. Aldığınız çalışabilir raporu muhasebeye iletmeniz gerekli. 37. Hafta da izne ayrılmak zorundasınız oyüzden 37. Haftada doğum izni raporuz alırsınız.