esraizmirli Aysenur61 29+4 günlükken gitmiştim 1452 grdı doktorum gelişimi çok güzel demişti ama herkesin bir olacak diye birşey yok kıyaslamak yanlış olur yanı😌
Esmaaaa_15 Aysenur61 benim kızım da bu civarlardaydi 3600 dogmustu haftasini tamamladı asagi yukarı sizinde oyle olur sanirim😊
Aysenur61 esraizmirli evet evet herkesın farklı farklı oluyor kıyaslanmaz tabıkıde cok az veya cok fazlamo acaba dıye mrk ettım:)