Efomm21 Arkadaşlar sizinde hamileliğinizde yüzünüzde ve vücudunuzda sivilceler oluştumu yada kız bebektemi öyle oluyo henüz cinsiyeti öğrenmedim öyle olan varmı 🤔
dnzx21 Efomm21 bnm oglum olucak allahin izniyle bnm ilk hftalar yuzum cok cirkinlesti ve sivilcelendi hatta herkez kizin olucak snin diyorlardi ama tam tersi oglum oluyor:) cinsiyetle alakasiz bünye meselesi cnm
Tahinpekmezim Efomm21 benim %80 kiz 15 haftadayim cuma gunu belli olcak. Sivilcelenme oldu iki tane filan cikiyor normalde cikmazdi ama hormonlardan kaynakli canim. Ama guzellestim de . Cildim parliyor ve yumusak . Kendime ozguvenim de fena 🤣
Zeynep24 Efomm21 benim kızım olucak ve gerçekten yüzümde ve vücudumda sivilceler çıktı herkes kız anneyi çirkinleştirir diyor😊
Efomm21 Benimde var sürekli çıkıyor sivilce yüzüm cok çirkin oldu cok zayıfladım yüzden banada kız diolar insan kız bebekte öirkin oluyo diolar henüz öğrenemedim bacakları kapalıydı bebeşimin 🤗
kbraunall Efomm21 benim de yüzümde tek tek çıkmaya başladı kollarımda falan halbuki hiç çıkmazdı şaşkınım sağlıklı sıhhatli bebişlerimiz olsun da sivilceyi bi şekilde hallederiz 😍
Mihribank Efomm21 bende de var sivilce bide çok kızarıyor suratım kızım olacak. Ama alerji de çıktı bende kıZarma ondan galiba
deletedmom55 Efomm21 benim yüzümde hiç bişey çıkmadı inşallah çıkmazda.hatta daha güzel oldu. Ama cinsiyeti bilmiyorum henüz. 😀
Hildambxl Efomm21 dort aylıgım suan ılk kızımda hıc sıvılce olmadı ama sımdı berbat yuzumun halı heryerı sıvılce 😞 oglumun canı sagolsun
Habibeseyit Efomm21 bende başlarda çok fazlaydı ama şuan çok sivilcem kalmadı canım ama cirkinlestim kızım olacak inşallah herkes güzelliğini aldı diyo😂😍
Ayse1608 Efomm21 Bende sivilce arttı çirkinleştim birde yanlara kilo aldım her göre kız dedi ama erkek 😍
Fatmasp Efomm21 benimkilerin dr cinsiyeti kız denilenin aksine yüzümde hiç sivilce kalmadı hep parlak duruyor :) cinsiyetle alakası olduğunu zannetmiyorum
LivaLiva Efomm21 benim de kızım olucak nasipse suratım delik deşik oldu koca koca sivilceler çıktı doktorumda hormonlardan diyor Doğum olunca geçer diyor inşallah geçer .
Ireem20 Efomm21 Benimde 20. haftama kadar hep sivilce cıktı ama şimdi normale dondu yüzüm pürüzsüz. 30 haftamdayım .. Herkes kızım olacağını söylerdi .. Taaki oglusumu öğrenene kadar 😊