35duygu34 Bebegımın cınsıyetı kızmıs cok heyecanlıyım ve ilk cocugum olacak acaba kız annesı olmak nasıl bir duygu kii🥰💜
zerrinayyildiz 35duygu34 aynı şekilde benimde ilk gebeliğim ve kızım olcak küçük kız kardeşim var benim onu ben büyüttüm cidden çok güzel bir duygu 😊😇
emineveminigi 35duygu34 benimde ilk gebeliğim ve kızım olucak ben kısaca “arkadaşımı doğuracağım” diyorum😍😍
Siibeell 35duygu34 kızı erkegi yok tabikide evlat duygusu bambaşka ♥️ şunu söyleyebilirimki kız bebeklerinin babaya bakışı daha farklı şimdiden haberiniz olsun 🤭 dogar dogmaz babaya aşık oluyolar sanırım ♥️
[silindi] 35duygu34 galiba benimde kız cinsiyet partisinde öğrenicem ama fotoğrafı bu nedense görür görmez kız hissettim ve öyle de olacakmış gibi bence kız annesi olucam benimde ilk bebeğim 🥰🌺 https://imgyukle.com/i/LhEpoR
Benan-16 [silindi] kaç haftalıksın canım benimde ilk bebiş bizde öğrenmedik dr tahminde bile bulunmadı netleşsin diye 😍 11+2 de gittik doktora 15+2 de çağırdı netleşsin diye ama bende kız hissediyorum 💗🙏
ayminaninannesi Bende karnımı okşuyorum sırdaşım arkadaşım herşeyim canımın parçası diye seviyorum ben sevdikçe oda tekmeliyor 25+5olduk sağlıcakla gelsin güzel kızlarımz kız çocuğu evin bereketi derler sağlıcakla gelsin bebislerimiz 🧚♀️
[silindi] 35duygu34 bencede belli sanki direkt gösterdi de Allah’tan çok beklemedik . Hepimiz için hayırlısı olsun canım 🥰🌺
Trtopcudlr 35duygu34 çok başka bir duygu yaşamadan anlatılmaz . Her evlat öyledir yaninerkek anneleri için de öyledir ama oğlum olmadığı için bilemiyorum . Kız çocuk sana yoldaş gibi geliyor .
mevrouwSecici [silindi] sanırım aynı gün doğuracağız 😇😁 benim de tıpkı sizin gibi 5 gün önden gidiyor
Ayaegulyunus 35duygu34 bende dün öğrendim kız olduğunu 🥰🙏 Allah sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder inşallah canım 🥰🥰🥰 bu duygu bu mutluluk bu heyecan onu kucağımıza alana kadar devam eder.
35duygu34 Ayaegulyunus aminnn canım inşallah cok guzel bır duygu 💓💓 allah herkese nasip etsın inşallah 😊