AyGC 36+3 olduk sevgili anneler🙏🤩 hurma doğumu kolaylaştırılmış artık ben de başlayacağım. Günde kaç tane yiyorsunuz ?
06uysal AyGC ben 38 e yeni girdim bugün başladım. Belki geç kaldım bilmiyorum ama hurmayı pek sevmem çok tatlı geliyor bana. Bebeğin doğumun ve sütün hatrına günse 3 tane yiyicem. İnşallah hepimize şifa olsun kolaylık olsun süt olsun 🤲
esraizmirli AyGC kaçtane yenir bilmiyorum ama tek sayı yemeye dikkat edin 🥰 1,3,5 tane yerseniz karbonhidrat olarak döner vücudunuza 2,4,6 şeklinde yerseniz şeker olarak döner 😌
Basakgul esraizmirli 1,3,5 karbonhidrat diyorsunuz 2,4,6 için ise şeker dine bağlayarak bilimsel gerçekliğe dayanmayan bir şeyden bahsediyorsunuz.Neden bu yanlış bilgi ?
Basakgul AyGC Hurmanın doğumu kolaylaştırdığına dair bilimsel bir gerçeklik yok ama psikolojik olarak genelde böyle söyleniyor :)
Trtopcudlr AyGC hurmaya bende başlayacağım çok faydası varmış kitaplardan okudum . Birde Meryem ana otu var açılmayı sağlıyor doğumda onuda araştırabilirsiniz
Sevgi47 AyGC Aman dikkat hurmaya erken başlanmasida iyi değilmiş erken doğuma yol aciyormuş bende 37. Haftaya yeni girdim yeni başlayacağım inşallah 37 38 haftalarda başlanması daha iyi olur
Durdane_acar Sevgi47 hayır erken doğuma yol açmıyor ben 34.haftamda başladım şuan 38 haftalık hamileyim erken başlandı diye hemen doğum olacak diye bişey yok hemen açılmıyor rahim
Hilalsny AyGC esim kudus hurmasi almis kocaman 😂😂😂 o yuzden ben gunde 3 tane yiyorum 36+4 ama bitti bugun yiyemedim yarin nornal boyutlarda hurma alicam insallah 😀