MinikKalbimmmm Ozgeeeayaz Arden 🥰 cinsiyeti henüz öğrenmedim ama eğer erkek olursa ben Arden koymayı düşünüyorum
mrvylcn Ben Ediz ismini koymak istemiştim oğluma. Daha sonra Ali Deniz’e karar verdik 😁 ikinci çocuğum olur da erkek olursa uyumlu olsun diye Ediz koyabilirim. Anlamı da güzel sanırım ulu , yüce demek. Ali isminin anlamı ile aynıydı zaten 😊