busra6161 valla cnm bana doktor normal dedi suan 8 haftaligim gerci ogrendigimde 4 haftalikti doktor kanama eslik etmedikçe kasik agrisi normaldir dedi benim hep var kasiklarimda ağrı hatta ben istemedigim halde ağrın olur dedi buscopan verdi
CansuCansu busra6161 bende 4bucuk 5 haftalığım daha çok korkuyorum birşey olucak die ilk gebeliğim, herşeyden kıllanıyorum... 😔 çok tşkederim beni rahatlattığın için rabbim evladığını sağlıklı birşekilde kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
esrmhmt Evet bu tür şeylerin hepsi normal hele neren ağrıyorsa ağrısın normal bizzat hepsini doktora soruyorum normal diyor :)
CansuCansu esrmhmt çok tşkedrim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Daha 4bucuk haftalık ulturasyona girdim kese gözükmedi ilk bebiş olduğu için herşeyyi merak ediyorum ❤️
Ayselcnt İlk haftalarda bende de oluyordu.. 20. Haftadan sonra ağrı sızı daha az oluyor.. 30 dan sonra yine herbiryerimiz ağrıyor..
busra6161 CansuCansu kötü düşünmeki iyi olsun ben 6 ay once düşük yaptim icimde hep bir korku var doktorumda dediki iyi düşün iyiyi çağır 😍sende öyle rahimde bi canli var annesi olacak bunlar😍
CansuCansu busra6161 rabbim tekrarını yaşatmasın canım benim 🙏🏻❤️ İnşAllah sağlıklı sıhatli kucağımıza almaya nasip eder rabbim 💓
Aydemir Benimde 6 hafta 3 gün oluyor. Ama kanamam oldu geçen hafta bir gün sürdü geçti, dünde oldu yine durdu sabah ikisinde de acile gittim kese de bebekte göründü herşey normal gözüküyor dedi doktor. Ama ben korkuyorum neden olabilir bi bilgisi olan var mı acaba?