Syss326 Merhaba hanımlar bugün 20+6 yim ve tam anlamıyla hareketleri hissetmedim . Erkek annesiyim . Karnımı yani göbek deliğinin altını tuttuğunda bi nabız atışı var acaba bu bana mi bebeğime mi ait . Hareketlerini ne zaman hissedebilirim
Siibeell Syss326 ilk gebelikte 20. Haftason sonra hissediliyo yakındır yani hissetmeniz, nabız dediğiniz olayda bebeginizin hıçkırıkları 🤗
ratatosk Syss326 ultrason dışında mümkün değil maalesef steteskopla duyabilen varmış son haftalarda ama o da bi raz zor denk getirmek falan
Syss326 Hanımlar hıçkırdık gibi değil sanki şuan evet belki ilerde olabilir . Nabız belli ama kime ait onu çözememiştim 😃😄😂😂😄😃