gmzz- Kızlar hamilelik sebebiyle böbreğim büyümüş ve iltihapım var. Erken doğum riskim var. Başına gelen var mı?
Esmakartal1 İlk bebeğim de 38 haftalık sezeryan oldum büyümeden dolayı, şuan 37 haftalık hamileyim yine sağ böbreğimde var yarn gideceğim bakalım ne dicek sadece çok sağ tarafta ağrı oluyor ve her geçen gün artıyor