Kelebek1 yaptırmak zorunlu olmalı bence canm sana vurulan iğnelerde pas var mı yok mu nerden bileceksin 1. Dozu yaptır 2. Dozu bende yaptırmadım doktorum önermedi gereksiz tedbir amaçlı ama ilk doz önemli Doğumda sana yaptıkları iğnelerden mikrop kapma