Smy238 Artık yolun yarısına geldik şükürler olsun 🤰🏻 Başta nasıl geçecek dokuz ay derken yarısı bitti bile sizler nasıl hissediyorsunuz ben çok heyacanlıyım 🤰🏻🧸🥰
Kdryns22 Smy238 ikinci gebeliğim ve 25 haftalık olduk bile zaman su misali geçmez nasıl gecicek diyosun ikincinin bile yarısını geçmiş buluyorum kendimi sağlıkla alalım inşallah hepimiz bebeklerimizi kucağımıza ☺️
Ayazzzzzz Smy238 30-31 arasına geldim. Vakit geçmiyo , bide yalnizim. Her gün biraz biraz ev işi yapiyorum. Doğumdan önce yapilan temizlik.
benaslindayohum Smy238 19 haftalik olduk su 2 hafta gecsede detayliy gitsem diye sabirsizlaniyorum hareketlensin diye bekliyorum belki onlari bekledigim icin banada gecmiyo bu ay 😒
Linam6868 benaslindayohum bende 19+4 haftalık hamileyim bende bekliyorum hareketini hissetmeyi hissediriz insaAllah en kısa zaman da
Smy238 benaslindayohum ben daha girmedim detaylıya ama hareketlerini erken hissettim 😊 tabi büyük hareketler degik 🥰
benaslindayohum Smy238 bende hala gezndigini hissediyorum sadce 21. Haftada dedi doktorum martin ilk haftasini bekliyorum 😊
Dygclk51 Smy238 bizde 20 haftalık olduk valla ben bsey anlamadım hızlı geçti bakalım ikinci yarı nasıl geçecrk:)