AyGC bende 36haftayı bitirmek üzereyim sancı adet sancısı gibi belime vurma şeklinde ya da kasıklarımda oldu ara ara karnım sertleşin toplanma şeklinde , ama tamamen düzensiz olduğu için dikkate alınmıyor nst ye girdim sancı çıkmadı ana benek aşağı inmiş biraz dedi doktorum , yavaş yavaş yoluna giriyor sanırım sancılar bi düzene girdiği zaman doğum başlamış sayıyorlar ama takip etmek lazım elbette