melmural
Tek başına çatı darlığı sezeryan sebebi değil diye biliyorum.ama kendinizi zorlayacaksaniz normal olsun diye kafaya takmayın ne önemi var sağlık olsun yeterki 🥰rabbim sağlıcakla kucaginiza almayı nasip eylesin…
Catinsorunum yoktu ama Oğlum yukarda idi 3700suni sancı ile doğdu ve popodan yirtigim oldu.ameliyat yarası gibi oturamadim belli bı sure ustune ….
Hayirlsii olsun diyorum 🤲🤲