Güzel anneler hazırlıklarınız ne durumda, şikayetleriniz nedir bebiş kiloları ne durumda?🥳
35+1 olduk bugun bizde
Herşey yolunda gibi şükür arada alt karın bölgemde kasık kısmında yürüdügmde tatlı acılar oluyor can yakmıyor fazla ama yürümek imakansız gibi geliyor bazen. uzanınca geciyor kalkınca aynı 🤷🏻♀️ Varmı ben gibi olan 😇 Bacaklarımada arada kramplar giriyor magnezyuma devamm 🕊