Fatmanurgulll Çok kötü şekilde kaç gündür geçmeyen bas ağrısı beynimin oraya kadar vuruyo ağrı ne yapmalıyım migrenim de varr
Elbet-birgun-kavusacagiz Fatmanurgulll siiz uzmek istemem ama covid testi yaptirin gecmeyen siddetli bas agrisida belirtidir
asiltosumm35 Fatmanurgulll parol ic canim benim hamileligim bas agrisiyla gecti ve gunlerce agri cektigim icin doktorum cok kizdi parol icebilirsin kendine ve bebegine eziyet etme dedi
Aslhn8992 Fatmanurgulll bugün doktor ile bu konuyu konuştum parol kullanabilirsin kendini çok zorlama dedi. Ben önce buz koyuyorum geçirmezse parol
momsboys Fatmanurgulll bendede var uzn süredir ara ara oluyor zaten migrenimde var gebelikte normalmiş parol içiyorum bi işe yaramıyor basını tülbentle sar sıkıca mentol sür sakaklarına migren tası bol su . suan benimde catlıyor resmen
Fatmanurgulll Elbet-birgun-kavusacagiz migrenim de var ondan da olabilir dye düşğnyom canım kulak çevrem gözlerim falanda ağrıyo dayanılacak gbi değil
ratatosk Fatmanurgulll tülbenti nemlendirip Hayriye hanım gibi kafama dolamıştım en son rahatlatıyor biraz
1_minik Şekerli sıcak çay,limon yemek,bazıları patates sarmak demişti geçen…karanlık sessiz odada uyumaya çalışın..bana da doktor 3 saat arayla günde 3 pArola kadar izin verdi…içiyorum valla…çok etkili olmasa da azıcık da olsa rahatlatıyor…