Ayse123-- mavsnz38_ hangi doktora gidiyorsunuz acaba bende orda yapcam da doğumu bide fiyat aldınız mı ☺️
Ayse123-- mavsnz38_ canım ben de Hüsne hocaya gidiyorum bana 4 bin dediler sen ne zaman sormuştun hatta dediler ki odalar yenilenecekmiş o zaman da ekstra ücret konulur dediler 3500 müş bu yıl 4 olmuş
Ayse123-- mavsnz38_ anlaşmalı askeri personal misiniz benim eşimde hava kuvvetlerinde fakat kara kuvvetleriyleymiş anlaşması
Ayse123-- bellaks sizde mi Hüsne hocadasınız kaç haftalık bende diyorum nisan 15 ten önce yenilenmese bari 😂
bellaks Ayse123-- aynen hüsne hocaya gidiyorum 35. haftam ☺️ Yalnız oda meselesini bugün baş hemşireyle konuşurken sordum, önümüzdeki hafta açılacak ama fiyatı etkilemez dedi 😊
Ayse123-- bellaks canım birbirimizi eklesek İnstagram falan kullanıyorsan ben de 31 haftadayım baya sıkıntılı bi hamilelik oldu çok merak ediyorum Doğumla ilgili sen daha önce olursun heralde ☺️🤪
Tuba18 Bende normalde maraşa gidiyorum ama kayseriye de gidebilirim diye doktor arayışındayım eda ülkü karakılıç ona iyi diyorlsr tam emin olamadım