Gizemaltnr benimkide yerleşsr bian önce kanalda ama inmiyor aşağı yani hemen inecek bişey değil sanırım geçen haftaya bu haftaki hali aynıydı benim dün kontrolümüz vardı hiç inmemiş dedi panik yapma bence 37de tamamlanıyor çocuk o zamana kadar bekler Allahın izniyle sen stres olma yeter bence canım