Zumra45 Ebreva sarımsak ez canım veya dıs macunu varsa koy bırazcık agrıyan yere bkaranfıl varsa oda ıyı gelıyo dıs cok kotu yaa rabbım yardım etsn🤲
Durdane_acar Ebreva ay canım o çok kötü bende 22 haftalıkken çektim o diş ağrısını ve kesinlikle kekik yağı dene bende tavsiye üzerine denedim ve gerçekten faydasını gördüm pamuğa damlatıyorsun sızlayan dişinin üstüne koy 5 dk falan bekle sonra çıkart emin ol faydasını göreceksin çok geçmiş olsun inşallah hemen geçer o ağrı çok kötü biliyorum 🙄
halitefe Ebreva karanfil çiğne koy biraz yarında hemen doktoruna git izin yazısı yazsın ordanda diş hekimine gidebilirsin Şub müdahale ederler sana haftan ilerlemiş
Teacherella1 Ebreva ilk üç ay ve son 3 ay dısında doktor raporuyla uygunsa tedavisini yapıyorlar, benimde dişim kırıldı suan için iyi ama son 3 ayda azarsa tedavi ettiremem o ağrıylada baş edilmez en kısa sürede bende yaptıracağım🤦🏻♀️
Prensesinannesiiiiiiii Aynı haftalarda bende çok çekmiştim diş ağrısından sadece tuzlu su iyi geliyordu ılık tuzlu suyla gargara yapın bana çok iyi gelmişti
Durdane_acar Ebreva yarın almaya bak bugünde karanfil varsa eğer onu kaynat suyuyla gargara yap 2-3 dk kadar inşaalah faydasını görürsün
Teacherella1 Ebreva bilmiyorum ama sanırım önce kadın doğum doktorundan onay kağıdı lazım, burda okuduğum kadarıyla, ama yinede tam bilene danısın yada doktoru arayıp sorun bende henü gitmedim
Bsrcgn Ayy bende 19+4 deyim dr um .onay verdi ama ist Anadolu yakası diş hekimi güvenilir bulamadim yaptiriyim varmi hamilelikte gttiginiz dis hekimi onerebilceginiz