Merhaba herkesee 🤰🏻
Allah nasip ederse bi oğlum olucak. 22 haftanın içindeyim. '‘Ensar Yekta’' ‘ismini düşünüyorum. Sizce nasıl 🥰 Veya ’'Yekta" yanına isim öneriniz varsa alırım 🤗 yusuf Ali eymen ömer asaf musab akif etrafımızda var. Şimdiden teşekkürler 🌟💙