Merhaba sevgili anneler ve benim gibi yeni anne olacak adaylar umarım herkes iyidir. Gebeliğimin 6. Haftası ve guatr teşhisi konuldu ve seviyesi 10 bu tarz bir durumla karşılaşan oldu mu tecrübelerinize ihtiyacım var su bile yutamıyorum öksürük krizleri ile uyanıyorum ve sağ tarafım kulak ve boğazda şiddetli ağrım var şimdiden teşekkür ederim Allah’a emanet olun