zgrYilmaz benim 16.haftada başladı şuan 17 haftalığım doktorum hiçbir sıkıntı Yok normal dedi gün içinde ara ara kasıklarıma bıçak batıyormuş gibi ağrıyor ve resmen yanıyor acıması sıkıntı değil bebeğe bişey mi oldu diye kendimi yiyorum
Minikannecik sertleşme ben de de oluyor günde 1-2 defa ve ben daha 17 haftalığım bebek sanki karnımın bi tarafında toplanmış gibi sertleşiyor sonra geçiyor normal mi acaba bu haftalarda