Yalnizanne97 Canım ben 19. Haftamdayım geçen hafta hissettim ilk olarak. Böyle gluk gluk balık kayması gibi çok değişik bir his. Brownie yiyip sırt üstü yatmıştım o zaman hissetmiştim. Şu 1-2 gündür böyle pıt pıt şeklinde cidden sol kasığımda vuruyor🐣 Gaz sancısı gibi değil yani bebiş olduğunu hissediyorsun kuzucum çünkü böyle karnına içeriden bir şey dokunuyor muazzam bir his. İlk gebeliklerde geç hissedilebiliyor panik yapma sakın yakında hissedersin mutlaka🐣