merhaba.bende yazarmiyim birgun dogum hikayemi diyordum. bebegimin suyu biraz fazlaydi ama bebegi rtkileyecek kdr degildi.bir turlu dogum kanalina su fazlaligindan giremiyordu.38. haftada kntrolde hala kanalda olmadigini 40 a kdr bekleyebilirz dedi doktorum.tabi oncesinde su fazlaligindan su gelirse hemen gel demisti.38+3 te idrardan sonra tutamadigim bi sivi hissettim.ama.cok azdi.esimle.annemdenyanindaydi.hemen apar topar hastaneye gittik ama beno kdar cok su gelicegini dusunuyorum ki bu dogum belrtisi degildir diyorum. ebe acikligi kntrl etti.idrarin gelmis suyun degil dedi.nstye bafladiklarinda sancim cikti.doktorum geldi hemennaradim.meegr ebenin bana soyledigini yanlismis gelen suymuş benim abarttigimi dusunmus.bebekte enfeksyon yaratacagi icin ve hic acilmam olmadigi icin acil sezeryan dediler.acil derken 2 3 saati bulur heralde diordum.bu arafa 14 subati ruyamda gormustum kesin ask bebegim olucak diodum.bi yandan ruyam cikiyo ditorum bi yandan heyecanlym.beni 15 dakika icinde ameliyata aldilar.belden uyusturuken hic canim yanmadi.amelyti hissdiosun ama kesinlikle agri aci yok.bebegim dogdugun an zaten hic bir sey dusunemedim.nasil guzeldi.14 subat bebegi diye srvdiler kizimi.sonra sakinlestirici yapildi o sira midem biraz bulandi.odaya dondugumde titreme krzine girdim.en zoru iste simdi basliyordu.ayaga kalkmak tam bir faciaydi benim icinmyuruyorum ama yatinca yinwle başa sariyorum.her kalkis can yakici.gaz icin rezene ve kayisi kompostosu kesinlikle tavsiye ederim.bugun 48 saati bitirdim.ayaga kalkmak yatmak cok zoruluyor.bazen canimin acisindan agliyorum.herkesin aci esigi farklidir.ben dayanamadim bu acilara😟 kaislmalarin cok oluyor. tavisyesi olan varsa uardimci olursa sevinirim.