Busratlv98 Kızlar kayınbabam “Elif” ismini düşünmüş bende kırmak istemiyorum ilk torunu olduğu için. Ama bi o kadar da kararsız kaldım. Eşim “Hüma” istiyor ben de “Zümra” Rica etsem yardımcı olur musunuz?