Kizlar biraz önce lavaboya girdim peceteye leke tarzinda ufak noktalar halinde kan geldi tekrar tekrar sildim yine ayni sekilde oldu 5 dk sonra tekrar peceteyle sildim yine biraz vardi 5. Aya girdik esim nobette aradm gelecek ama gelmesi 1 saati bulur bende burda ölcem sizce niye gelmistir