beatrice 6217 burdayız arkadaşım, ilk kızıma kullandım ama hiç faydasını göremedim. Kolik bebek gerçekten zor 😔
Emineerd 6217 ben kullanıyorum memnunum aşırı gaz problemimiz yok ama zaten gaz damlası değil probiyotik takviyesi
6217 Ozge0634 merhaba ya benim bebeğimde bu aralar gaz sancı kabızlık hepsi var :/ 29 günlük bebeğim bu damlayı önerdiler siz hangi aralıkla kullanıyorsunuz
6217 beatrice evet çok zor bebek benim ilk bebeğim tecrübesizim açıkcası ne yapacağımı bilmiyorum bu damlayı önerdiler banada
turansmom1 6217 Biogaia gaz damlası değil canım. Biz 4 aylığız biogaia+sab simplex olarak kullanıyoruz çünkü bio baģırsak duzenleyici gazda ihtiyacın olan bir ilaç degil. Hangisini önerirsin dersen kesinlikle sab simplex yada nurse harvers coğu gaz ilacını kullanmış biri olarak🤷♀️
Ozge0634 6217 ilk bi kaç gün fayda etti sonra gene aynıyız günde bi sefer 5 damla kullanıyoruz hangi saatte yoğunsa o saatte ver dedi doktor birde relaktaz diye bi damla daha verdi günde 6 kez 8 damla veriliyor oda
6217 turansmom1 nurse olan evet onuda çok duyuyorum ama doktorluk bi durum değilmiş yani alıp kullanılabiliyormuşuz öyle dediler bilmiyorum yanlışmı
beatrice Gaz için almanyadan osaflat diye bitkisel topçuklardan getirttim ben tanıdığıma, gerçekten rahat gaz çıkartıyordu akşam yatmadan verince. Bir de bunun osanit diye diş topçuğu var aklınızda bulunsun. Diş çıkarma döneminde çok işe yarıyor
turansmom1 6217 yok hayır canım doktorluk degil, sigorta karsılamiyor çünkü. Gidip eczaneden bebeginin kac günlük oldugunu söylersen onlar sana kaç damla vereceğinide söylerler. Bence sab al b3nde 20 günlükken saba başlamıştım simdi 3 ay 22 günlük gaz sorunumuz kalmadı damlanin tadına güzel hem
sudamlasi Ben kullandım kızıma 2 haftalıkken başlamıştık 2.5 aylıkken gaz sorunu tamamen ortadan kalkmıştı.
6217 sudamlasi bebeğiniz kolikmi acaba yoksa arada bi gazı sancısı olduğundamı verdiniz aldınız damlayı
sudamlasi 6217 gaz damlası değil bu bağırsak florası düzenleyici. Kolik değildi. Her gün düzenli kullanmak çok çok önemli.