Kızlar 24 haftalık hamileyim. 2 gün önce saat beş gibi bazanın üst kısmını kaldırdım, alacağımı aldım kapattım. Saat 8 gibi duşa girdim, duştan çıktıktan sonra vajina kısmımın üstü ağrımaya başladı.sol tarafımda da bacağımda yine romatizma ağrısı gibi bir ağrı var. ve çişe çok sık çıkmaya başladım. Hemşireye sordum bugün, kar yağıyor üşütmüş olabilirsin dedi. Kanama akıntı vs. olmadı. Endişelendim. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ? Ağrı sadece ayağa kalkarken oluyor, ve yatakta dönerken, gezerken ya da yatarken yok.