Merve_12 ay nasip olmuş ne güzel :) darısı başımıza inşallah
Didemcet inaşalh 😊
Didemcet evet o nasıl birşey yaşamadım ben😂 34+3👋
Didemcet erik turşuları var cnm ondan al