_hira_ Ozge0634 ultrason ile Rahime bakıyor aşağı inmiş mi yerine gelmiş mi diye bir de kesi yerine bakıyor o kadar
C-z-M-d Ozge0634 ilk doğumumda 1 hafta sonra gittiğimde üstten ultrason oldu. 1 Ay sonra gidilende genel muayene oldu.
dilaradurmazz Ozge0634 Bende 1 hafta sonra Sezeryan olucagim Allah’ın izniyle şimdiden merak ettim ☺️
Bebisim12345 Bir hafta icinde cagiriyo ilk ultrosondan muayene ediyo sonra 2ay sonra falan cagiriyo dikislerine bakiyo benim oyle yapmisti
turansmom1 Ozge0634 neden o kadar geç oldu ki? Benim 4 ay oldu hemen ertesi gün yaptı birdahada gelmene gerek yok dedi🤷♀️
C-z-M-d Ozge0634 bilmiyorum ki genelde 1 hafta sonra çağırmalarının nedeni rahim toparlanıyor mu diye bakmak istiyorlar. Bide dikişlere bakıyorlar bi sıkıntı var mı yok mu diye. İçin rahat etmeyecekse ki bu çok normal sen doktorun çağırmasada git.
turansmom1 Ozge0634 farklılık gösterebiliyormuş demek ki. O konu hakkında bilgim yok kuzum, gecmiş olsun