21+3 teyiz ve hala cinsiyet öğrenemedim bebrğim her doktora gittiğimde bacaklarını karnına çekiyor detaylı ultrason da bile göremediler çikolata falan da yedim hareketli olsun diye ama yok yani hastaneye giderken çom stresli ıluyorum ondan mı aceba ne yapıcam kendini göstermesi için