Dnz_yksr Kizlar benim doktorum bu aranızda giden var mi merak ediyorum ben kendisini cok seviyorum cokta memnunum herhalde görebildiğim en güzel kadın doğum doktoru ❤
Sen1meleksin Dnz_yksr bende aksaraylıyım maya hastanesine gidiyorum ama bu doktoruda duydum cok giden biliyorum memnun kalan bi o kadarda memnun kalmayan var.
Dnz_yksr Sen1meleksin ben maya hastahanesi de gittim ilk olarak buraya gurbetten geldim ama begenmedim orayı daha sonrasında Nilüfer hanimi instagram da görüp gittim bence cok ilgili ve ozelikle normal doguma teşvik ediyor❤🤗
Sen1meleksin Gizemaltnr ha ne kadarlık bebek memnunmusun doktordan birisi vardı burda nevrez hanıma gidiyordu değişik bi şekilde sezeryan demiş hemen alalım falan demişti doktorunu değiştirdi.
Sen1meleksin Dnz_yksr nur hilal hanımda hep normal doğuma teşvik eden birisi ben de buralıyım ve annem falanda ona gittiği için gittim şuana kadar iyi gidiyor bakalım. Senin kaçıncı hafta normal mi istiyorsun
Dnz_yksr Sen1meleksin 25 haftaligim ben de istanbuldan gelin geldim buraya normal doguk istiyorum insaAllah olur istanbulda bile Nilüfer hanım gibi doktor görmemiştim 🤗bu arada maya da dogum ve muayene ücretleri ne kadar
Sen1meleksin Dnz_yksr ha anladım canım cok sevindim🥰muayene 100 doğum da normal doğum 2200 sezeryan 2500 orda nasıl?
Dnz_yksr Sen1meleksin muayene 110 lira normal dogum 2250 sezeryan da 2500 demişlerdi en son zam gelmediyse