Seahammer Kızlar 2 li tarama testi yüksek çıkıp sonra iyi sonuç alanlar oldumu? Yaşım 42 daha önce boş gebelik yaşadım şimdi 13 haftalık gebeyim ve ikili tarama testim yüksek riskli çıktı çok korkuyorum 😰
mlkkk Seahammer ense kalınlığı kaç mm? Yaş riski fazla çıkmıştır sizde o da beklenen bi durum risk grubu içindesiniz ama kesin riskli denemez ense kalınlığı normalse içinizi ferah tutun
132025 Seahammer takip ettiğim iyi bi doktora ikili testi sormuşlardı az önce kendi hastalarına yaptırmıyomuş onlar tarih olalı çok oldu falan yazmış
Neslihan1903 Seahammer yaştan dolayı hep yüksek çıkacaktır siz direk nifty testi veya aminosentez yaptırın daha güvenilir yüzde yüz sonuç
_hira_ Seahammer merhaba 35 yaşındayım . İkinci gebeliğim . İkili testim benimde 1/196 riskli çıktı . Doktorum entegre test yapalım dedi . 4 lü test yapıp 2 Li test ile 4 lü testin ortalaması alınan bir testmiş . Yine ultrason ile ölçüm yapıldı ve bir tüp kan aldı. Bir hafta sonra sonuç çıktı şükür temiz 🙏🏻 Sıkmayın canınızı boş yere sinir stres olmayın yaştan dolayı risk yüksek çıkıyor bizlerde . Ense kalınlığı normalse burun kemiği oluşmuş ve uzunluğu normalse Allah’ın izni ile sağlıklıdır
Seahammer mlkkk ense kalınlığı 1.5 tu ölçümler iyiydi kan testi sonucu böyle çıktı :( yarın amniyosentez testini yaptırıcam inş iyi çıkar
Lavi85 _hira_ benimde ense 1 mm burun kemiğinde vardı ama ikili riskli çıkmış daha tam ne çıktı bilmiyorum ama çok korkuyorum yaşım 36 siz yaştan mı böyle oluyor diyorsunuz inş 😢
_hira_ Lavi85 16. Haftada yapılıyor olması lazım . Benim 16. Haftada olmuştu . 10/13 arası 2 Li test oluyor . 14/17 arası üçlü dörtlü ve entegre oluyor .
snrdgan417 Canım korkma arkadaşımda da aynısı oldu amniyosentez yapıldı DNA sına vs bakıldı. Her şey temiz çıktı şükür. 2 Li test bi sonuç testi değil neticede o yüzden hata oranı olabiliyor. Kalbini ferah tut Allah’ın izniyle
karazlem Seahammer merhaba yaştan dolayi ikili test yüksek çıkabilir, bu haftada ense kalınlığı ve ödem önemli, onlar ile ilgili bisi demediyse doktorunuz içinizi ferah tutun, allahin izniyle saglikli sıhhatli kucağınıza almak nasip olsun insallah
Lavi85 _hira_ ikili test oranı 1/75 geldi 😔 yaş riski 1:327 . 36 yaşındayım dr sizin yaşla ilgili değil dedi diğer kan değerleri iyi çıkmamış dedi .:( Fetal yaptıracağım sizce sonuçlar ne çıkar :(
Yaseminatik57 Seahammer bacım özele git eğer özelde yaptırdıysan başka bi hastaneye git hemen içini karartma
Alone Lavi85 yazışmaların hepsini okuyamadım. Benimde risk değerim sizinki ile aynı. Testi yaptırdınız mı sonucunuz ne çıktı
Seahammer Lavi85 Çok yüksek riskliydi ama benim yaşım 41 meğer ileri yaş hamilelikte otomatikman yüksek risk veriyomuş