Doğum yapan annelere bir sorum var. 14 gün önce spinal sezeryan oldum. Dogumum cok güzel geçti hastane de olması gerektiği kadar agrı cektim. Gözümde büyüttüğüm kadar zorlu bir süreç değilmiş. İlk 1 hafta evde yine agrılarım oldu yatıp kalkamadım oturup kalkarken cok zorlandım. Şimdi 2. Haftamda dikişimdeki agrım hafifledi hatta dikişimde ağrı kalmadı fakat sorum şu; dikişimin çevresi ve iç karnım da hala hafif acılar devam ediyor elimde karnıma dokununca felan. Normal mi benim gibi şeyler yaşayan oldu mu? Yoksa hala daha cok mu erken ilerleyen günlerde geçicek mi cvplarınızı bekliyorum🥺