Booncukk Kayıptan ne kadar süre sonra yapılıyor? hemen yapıyorlar mı? Yoksa belli bi süre geçmeli mi?
Bahar2622 Booncukk belli bir zamanı yok ben hamileyken yaptırmıştım , tavsiyem vakit kaybetmeden yaptırmaniz çünkü sonuçların çıkması biraz zaman alıyor.
yasemin333 Booncukk bana doktorum bir kez adet olduktan sonra yaptır değerlerin sıfırlansın demişti öyle yaptık biz
Damlasim Booncukk 2 ay geçince yaptırdım anca degerler kendine gelsin dedi doktorum fakat devlet hastanesinde 45 günde çıkıyor sonuclar 1 ay oldu yaptıralı sonuç bekliyorum