11/6 haftalık olduk ama inanılmaz iştahsızım hiç ama hiç beslenemiyorum bulantı ve ağzımda sürekli tatlı bir tat var bu beni rahatsız ediyor tatlıyı seven ben artık bu histen dolayı sevmiyorum limon yemek istiyorum sadece benim gibi olan var mı su bile bir litre içemiyorum