Bbbuuusssrrraaa Galiba bizde sizin gibi olucaz 39+3 teyiz. Kanala dahi girmemiş 😂 hocamız yine de bekleyelim dedi pazartesi rutin kontrolümüz var😂 bizim bebek de tık yok
BusrAlpay_34 38+5 olcam hala bişey yok perşembe gunu sezeryan olcam normal olacak olsaymış bızde 40 haftaları görecektik sanırım kızım aşagı da inmedi tam midemde 😄