Diyetisyenanneee Daha 10+3 haftalık hamileyim ama göbeğim 5 aylık benim gibi olanlar varmı 😂 Bazılarını görüyorum 9 aylık göbeği yok gibi kendime bakıyorum 3 gün sonra doğurucak gibiyim 🥰
hellobaby0 Diyetisyenanneee aynı ben gaz var galiba anlayamadım ya 😅🤷🏻♀️ Sabah uyanınca iyi ama gece yatarken sığınamıyorum😱
Busbushatun Diyetisyenanneee ıc karnı dar olanların gobegı cabuk cıkar canım normal benmde oyle gazla olcak sey degıl o tek:)
Lulemom Diyetisyenanneee o senin kendi göbeğindir. parmak kadar bile değil şuan bebek. İmkansız bebek göbeği olması 😄 şişkinlik falan yapmıştır
Diyetisyenanneee Safisss keşke öyle olsa sabah akşam farketmiyor tuvalet bile çıksam fark etmiyor o sabit 😂
Diyetisyenanneee Lulemom 42 kiloyum dümdüz bir göbeğim vardı normalde yani yoktu hatta yan kemiklerim aşırı keskindi doldu hep oralara doğru göbeğim 😂
Lulemom Diyetisyenanneee hadi yaa 😄 ama bebek olması imkansız. Olmadı bi doktorunuza danışın belki başka bi sorun vardır belli mi olur. Ben 13 haftalığım doktorum dün serçe parmağımız kadar diye tarif etti. 😄
Diyetisyenanneee Lulemom yok sordum olabilir dedi 😂 bıldırcın kadar şey bana neler yapıyor 😂 ben baya 9 aylık hamile gibi ne sağıma yatabiliyorum ne soluma midem ağzıma geliyor resmen içim çok dar galiba 😂😂😂
Dilek0809 Diyetisyenanneee 12ye kadar beş aylık gibiydim şimdi 16 haftalığım hamile gibi değilim😂 gaz o ve öyle bir anda sönüyor ki bir sabah kalk bak yok